ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

Όροι Εισιτηρίου Επιβάτη

  1. Το εισιτήριο είναι ατομικό και ονομαστικό, δεν μεταβιβάζεται και ισχύει για τη θέση, τη διαδρομή, την ημερομηνία και την ώρα αναχώρησης για την οποία εκδόθηκε.
  2. Ο επιβάτης οφείλει να βρίσκεται στο χώρο επιβίβασης του πλοίου τουλάχιστον 30 λεπτά πριν την αναχώρηση. Σε περίπτωση προσέλευσης του επιβάτη μετά τον απόπλου, ο ναύλος δεν επιστρέφεται.
  3. Ο επιβάτης φέρει αποκλειστικά την ευθύνη φύλαξης των αποσκευών του, καθώς επίσης και οποιαδήποτε τιμαλφή, χρήματα και αντικείμενα αξίας εμπεριέχονται σε αυτές. Η πλοιοκτήτρια εταιρεία δεν ευθύνεται για φθορά ή απώλειά αυτών. Η πλοιοκτήτρια εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστέρηση του δρομολογίου, παρέκκλιση και μη τήρηση κανονικής πορείας, που οφείλονται σε κακές καιρικές συνθήκες ή εντολές των Λιμενικών Αρχών ή σε λόγους ανωτέρας βίας.
  4. Απαγορεύεται στους επιβάτες να μεταφέρουν εκρηκτικές, εύφλεκτες, εμπρηστικές και γενικά επικίνδυνες ύλες.
  5. Οι επιβάτες οφείλουν να τηρούν τις κατά περίπτωση σχετικές Λιμενικές, Υγειονομικές και Τελωνειακές διατάξεις.
  6. Οι επιβάτες οφείλουν να συμμορφώνονται με τις οδηγίες του πλοιάρχου και του πληρώματος, που αφορούν στην τήρηση της τάξης και στην ασφάλεια του πλοίου
  7. Για κάθε παράπονο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, οι επιβάτες πρέπει να απευθύνονται στον πλοίαρχο ή στον ύπαρχο του πλοίου και μετά το πέρας του ταξιδιού αρχικά στον εκδότη του εισιτηρίου ή στην πλοιοκτήτρια εταιρεία ή στις Λιμενικές Αρχές. Εφόσον ο επιβάτης δεν ικανοποιηθεί, μετά την παρέλευση 15 εργάσιμων ημερών, μπορεί να απευθυνθεί στη Λιμενική Αρχή επιβίβασης ή αποβίβασής του ή στην αρμόδια από την Αριθμ. 3332.12/01/09/23-02-2009 (ΦΕΚ 427 Β') Υ.Α. Υπηρεσία.
  8. Σε περίπτωση διαφοράς, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα αστικά δικαστήρια.

Όροι Απόδειξης Μεταφοράς Οχήματος

  1. Ο οδηγός υποχρεούται να φορτώσει και να εκφορτώσει το όχημά του.
  2. Ο επιβάτης υποχρεούται να φέρει το όχημα στο χώρο αναμονής φόρτωσης μία (1) ώρα πριν τον απόπλου του πλοίου.
  3. Οι επιβάτες των οχημάτων υποχρεούνται να αποβιβάζονται από αυτά πριν από την φόρτωσή τους στο πλοίο.
  4. Οι οδηγοί και επιβάτες πρέπει να φέρουν μαζί τους αντικείμενα που θα χρειασθούν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Μετά την αναχώρηση απαγορεύεται η είσοδος στο χώρο οχημάτων.
  5. Απαγορεύεται στους επιβάτες να μεταφέρουν εκρηκτικές, εύφλεκτες, εμπρηστικές και γενικά επικίνδυνες ύλες.

Αγορά Εισιτηρίων

  1. Μέσω της ιστοσελίδας μας ( ). Απαραίτητη η πιστωτική/χρεωστική κάρτα.
  2. Από τα εκδοτήρια εισιτηρίων της Κοινοπραξία Πλοίων Σαρωνικού στα λιμάνια αναχώρησης του πλοίου μας
  3. Από τα συνεργαζόμενα με την εταιρεία μας τουριστικά γραφεία και πρακτορεία ταξειδίων ή ναυτικά πρακτορεία.

Παραλαβή Εισιτηρίων

  1. Προκειμένου να παραλάβετε τα εισιτήριά σας, θα πρέπει απαραιτήτως να έχετε μαζί σας τον Αριθμό Κράτησης και την Αστυνομική Ταυτότητα ενός από τους δηλωμένους επιβάτες, καθώς και την Bonus Card της Κοινοπραξίας Πλοίων Σαρωνικού (εάν χρησιμοποιήθηκε) που δηλώθηκε κατά την κράτηση σας.
  2. Στην περίπτωση που έχουν δηλωθεί επιβάτες φοιτητές, ο παραλήπτης θα πρέπει να φέρει τις φοιτητικές τους ταυτότητες.
  3. Στην περίπτωση που έχουν δηλωθεί επιβάτες πολύτεκνοι ή ΝΑΤ, ο παραλήπτης θα πρέπει να φέρει τα βεβαιωτήριά τους.

Σημείωση: Η ηλεκτρονική ενημέρωση (e-mail) με την επιβεβαίωση της κράτησής σας, δεν αποτελεί αποδεικτικό για την επιβίβασή σας στο πλοίο.

Ακυρώσεις

Έως 24 ώρες πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται πλήρως με επιστροφή ολόκληρου του καταβληθέντος από τον επιβάτη ποσού με αντιλογισμό στην κάρτα χρέωσης του πελάτη, ή εκδίδονται νέα εισιτήρια ίσου ή μεγαλύτερου ποσού για άλλη ώρα ή ημέρα ταξιδιού (δεδομένης και της διαθεσιμότητας θέσεων), ή ανοιχτής ημερομηνίας (Open) εισιτήρια.

Από 24 ώρες έως 2 ώρες πριν την αναχώρηση: Δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων. Ο επιβάτης μπορεί μόνο να αλλάξει τα εισιτήρια με άλλης ώρας/ημέρας ή με ανοιχτής ημερομηνίας (Οpen) εισιτήρια και πάντα ίσου ή μεγαλύτερου ποσού.

Για λιγότερο από 2 ώρες πριν την αναχώρηση: Δεν γίνεται καμία ακύρωση ή αλλαγή εισιτηρίων ή επιστροφή χρημάτων.

Απώλεια εισιτηρίου: Σε περίπτωση απώλειας εισιτηρίου, οι επιβάτες οφείλουν να προμηθευτούν νέα εισιτήρια καταβάλλοντας εκ νέου το τίμημα.

Ναυλοι / Εκπτώσεις

Η τιμή του εισιτηρίου (ναύλος) περιλαμβάνει τη μεταφορά του επιβάτη στο λιμένα προορισμού καθώς επίσης και τις εκάστοτε νόμιμες επιβαρύνσεις επ' αυτού (Φ.Π.Α., λιμενικά τέλη κ.λπ.). Γεύματα και snacks δεν περιλαμβάνονται στην τιμή του εισιτηρίου. Η τιμή της απόδειξης μεταφοράς οχήματος (ναύλος) περιλαμβάνει τη μεταφορά του οχήματος στο λιμένα προορισμού και τις εκάστοτε νόμιμες επιβαρύνσεις επ' αυτού (Φ.Π.Α., λιμενικά τέλη κ.λπ.).

Οι εκπτώσεις δεν είναι αθροιστικές. Εφόσον συντρέχουν περισσότερες της μίας περιπτώσεις εκπτώσεων, εφαρμόζεται μόνον η μεγαλύτερη έκπτωση. Οι επιβάτες που δικαιούνται εκπτώσεως πρέπει να το δηλώσουν κατά την κράτηση των θέσεων και να επιδεικνύουν όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά έγγραφα τόσο κατά την έκδοση των αντιστοίχων εκπτωτικών εισιτηρίων όσο και κατά την επιβίβασή τους στο Πλοίο. Μετά την έκδοση του εισιτηρίου, ουδεμία διαφορά ναύλου επιστρέφεται.

Η Εταιρεία χορηγεί εκπτώσεις στους επιβάτες σύμφωνα με την εμπορική της πολιτική:

Κατοικίδια

Η παραμονή κατοικίδιων ζώων στους κλειστούς χώρους του πλοίου απαγορεύεται. Οι επιβάτες μπορούν να συνοδεύουν τα κατοικίδια ζώα τους στα εξωτερικά καταστρώματα του πλοίου. Επίσης υπάρχουν ειδικά διαμερίσματα ζώων (kennels) στα εξωτερικά καταστρώματα.